marți, 29 decembrie 2009

FAQ

Tutorial 1100 AD
În acestă postare din blogul meu personal o să vă descopăr treptat toate secretele jocului, din care puteţi invăţa cum să vă dezvoltaţi mai rapid şi cum să vă creşteţi armata.... acest blog este mult mai complex şi mai uşor de înţeles decât în tutorialul de pe forum.

Tocmai am inceput jocul. Pot să fiu atacat de către alţi jucători?

Un jucător nou începe jocul cu două săptamâni de protecţie, astfel el nu poate fi atacat de către alţi jucştori, dar în acelaşi timp nu poate să primească nici sprijin. Singurul jucător pe care o sa îl întâlneşti la tine in oras va fi Marauder. Acesta nu este un jucător oarecare, el fiind controlat de catre joc, un fel de virus al jocului. El te atacă doar cu Tâlhari la drumul mare, Hoţi la drumul mare, şi când eşti incepător trebuie să rezişti atacurilor lupilor, aceştia vin în număr foarte mic, un număr cuprins intre 10 -5 lupi.

Ce trebuie să construiesc ca să mă dezvolt mai rapid?

Pentru dezvoltarea cu succes a oraşului trebuie în primul rând să construieşti minele, acestea producânduţi resurse importante în procedeul de dezvoltare . Construieşte şi mareşte în primul rând: Gaterul, Mina de fier, Cariera de piatra, după care Mina de carbune şi Cuptorul de var. Fierul şi lemnul sunt foarte importante pentru construirea armatei. Piatra, carbunele si varul sunt necesare pentru constructia clădirilor. Odată ce reuşim să construim minele trebuie să ne gândim foarte bine cum vom gestiona resursele. Pentru a nu le pierde trebuie să construim un depozit, cu cât mai mare nivelul depozitului cu atât mai multe resurse putem stoca în oraşul nostru. O măsura de stocare suficientă pentru început, se poate obţine dacă construim depozitul la nivelul 5 sau mai mare. Aveţi posibilitatea să construiti 4 seifuri intr-un oraş, acesta oferă o capacitate de stocare a resurselor în plus. Pentru a construii un seif acesta necesită 70 de aur.
Ziua următoare, atunci când veţi începe jocul, depozitul si seiful vor stoca resursele de noapte, astfel acestea nu se vor pierde.

De ce nu pot contruii nimic şi nu pot nici să intruiesc soldati, având destule resurse?
În concluzie nu poţi construii nimic cu resursele tale deoarece nu ai suficientă populaţie. În plus faţă de resursele cum ar fi piatra, fierul, lemnul, varul, cărbunele, mai există si a 6 resursă. Aceasta nu este o resursă materială, dar joacă un rol foarte important în procesul de dezvoltare, această resursă se numeşte populaţie. Pentru aţi creşte populaţia trebuie să iţi construieşti si să iţi măreşti fermele.
Toate clădirile şi unităţile necesită costuri de populatie.

Câte şi ce clădiri pot construii într-un oraş?
Următoarele restricţii la numărul maxim de clădiri de aceelaş fel pot fi construite într-un singur oraş:

Ferme ( nivel 10) - 20
Barăci(nivel 10) -
limitat doar de capacitatea de spaţiu disponibilă a oraşului
Grajd(nivel 10) -
limitat doar de capacitatea de spaţiu disponibilă a oraşului
Atelier(nivel 10) -
limitat doar de capacitatea de spaţiu disponibilă a oraşului
Ziduri (nivel max 3) - limitat doar de capacitatea de spaţiu disponibilă a oraşului
Porţi de intrare (nivel 3) - 5 buc
Echipe de reparaţii (nivel 10) - 3 buc
Bibliotecă (nivel 10)- 1 buc
Crâşmă (nivel 5) -1 buc
Templu (nivel 5 şi funcţionează doar la nivel maxim) - 1 buc
Depozit (nivel 20)- 1buc
Obeliscul Gloriei(nivel max 10) poate fi construit doar într-un singur oraş pentru toţi jucătorii, şi dacă cucereşti alt oraş nu mai este disponibil în oraşul cucerit
Cariera de piatra(nivel 20) - 1 buc
Gater(nivel 20) - 1 buc
Mina de fier(nivel 20) -1 buc
Mina de carbune(nivel20) - 1 buc
Cuptor de var(nivel 20) - 1 buc
Fantână(nivel 1) - 1 buc
Punct de regrupare(nivel 1) - 1 buc
Ascunzătoare(nivel 20) - 1 buc
Seif (nivel 5) - 3 buc
Târg(nivel 20) - 1 buc


Ce rol are castelul?

Castelul - este principala şi cea mai importantă cladire din oraş. Castelul nu poate fi distrus mai jos de nivelul 1. Cu cât este mai ridicat nivelul castelului cu atât mai repede se vor construii clădirile. La nivelul 20 viteza de construcţie a clădirilor este la maxim.
În castel poţi angaja un erou. De asemenea, în castel se poate urmări dezvoltarea unui erou şi-l înveţi diferite abilităţi, atunci când adună destulă experienţă. Puteţi vedea informaţii cu privire la prezenţa şi nivelurile tuturor clădirilor din oraş, pentru a muta imediat pe lista de la structura dorită.
De asemenea, în castel puteţi angaja mercenari, dacă aţi construit Obeliscul Gloriei, care oferă Puncte de mercenar necesare pentru angajarea acestora.

Unde văd un raport cu costurile de populatie?
În depozit este o secţiune cu rapoarte privind costul populaţiei care sa folosit în instruirea unităţilor militare şi construcţia clădirilor.

Cum să măresc Castelul, Cazărmile, Templul sau alte clădiri?
Ca să măreşti cladirile trebuie să selectezi clădirea pe care vrei să o măreşti, îti apar mai multe obţiuni după care selectezi obtiunea "Ansamblu" si apeşi butonul "Creştere nivel" după care clădirea se va ridica la nivelul urmator.

Cum pot să cresc nivelul cazărmi, grajdurilor sau atelierelor de lucru de la 3 la 4, sau de la 8 - 9? îmi apare un scris "trebuie construite clădiri similare in jur", ce înseamnă asta?
Uită-te în clădirea din fila Prezentare generală. Există în mod clar în imagini, acestea îţi arată cum trebuie sa procedezi pentru a construi o serie de clădiri similare, pentru a creşte (upgrade), barăcile, grajdurile si atelierele. De exemplu, pentru a îmbunătăţi cazarma de la nivelul de 3 la 4, trebuie să se construiască mai multe cazarme de nivelul 1 lângă cea de nivelul 3. Deci ca să construieşti o cazarmă de la 3 la 4 ai nevoie de o suprafată de 2x2 pătrăţele si de la 8-9 de 3x3 pătrăţele. În imaginea alăturată acolo unde este prezentat modul cum trebuie să o construieşti, se va mări cazarma care o vezi în imagine iar in patratul rosu se vor mai costruii alte barăci la nivelul 1

Ce face fântâna?
Fântâna creşte populaţia cu 400 de locuitori. În cazul în care oraşul are o fântână, vei primi periodic un mesaj de la un negustor bogat, cu o cerere ca eroul tău să caute hoţi care se află în fântâna ta, pentru ai înapoia de la aceştia resursele care i-au fost furate, ei sau stabilit în sistemul de canalizare subterană, care include doar fântâna. "Examineaza" bine şi ucide toţi hoţii apăruţi şi vei fi recompensat cu o sumă decentă de resurse.

Am construit armată si am cumparat un erou, unde îi pot vedea?

Pentru a vedea unităţile militare, trebuie să mergi la crâşmă, în crâşmă îţi apar mai multe obţiuni dar tu selectezi obţiunea ''Armata" si acolo vei putea vedea câtă armată ai, puterea lor totală de atac şi durata totală de viaţă a acesteia.

Cum să atac satele din apropiere?
Ai deja o armată şi eşti gata de luptă? uită-te la harta vaii, vezi ce oraşe vecine putem jefui, să se acorde atenţie cu mărimea oraşului (pictograma mai mare a oraşului pe hartă, o mai mare dezvoltare a oraşului, ceea ce înseamnă că are mai multe resurse dar poate avea şi o armată mai mare dacă aparţine unui jucător activ.). Este mai bine dacă nu sunteţi siguri pe voi, sa nu intraţi în conflict cu vecinii deoarece aceştia sar putea să vă atace. Atacaţi la început oraşele abandonate sub controlul noCommander NPC. Oraşele NPC arată ca un oraş cu o semi-icoană transparentă, cu imaginea de castel, a cărui acoperiş este în scădere. Dă click pe oraşul ales, apare o fereastră cu numele comandantului, care deţine oraşul selectat. Aceasta a emis o listă cu toate oraşele care au ca conducător acest jucător, dar alegerea dvs. va fi marcată, faceţi click pe butonul "lansează o campanie". Pe ecran apare o fereastră cu doua obţiuni, "atac" sau "sprijin", dai pe butonul "atac" şi în dreapta îţi apare o ferestră cu trupele care se află în oraşul tău şi care pot merge la atac. Selectezi armata cu care doreşti să ataci şi în stânga sus a ecranului, veţi vedea exact care unităţi atacă şi numărul lor. Mai jos se află setări suplimentare pentru a specifica numele armatei şi agresiunea. În stânga jos a ferestrei arată timpul când va ajunge atacul. În cazul în care aveţi un erou cu un nivel mai ridicat pe loginstică, trupele vor ajunge mai repede. Puteţi, de asemenea, repezi viteza de deplasare "dacă platiţi catva aur" - în colţul din stânga jos lângă timp .Deci, apăsaţi butonul "Atac", dacă vă decideţi să jefuiţi vecinii sau "Sprijin", dacă doriţi să trimiteţi sprijin în oraşul aliaţilor. Acum, despre jaf. Să presupunem că veţi ajunge în oraşul inamicului, aţi ucis toţi inamicii de acolo şi găsiţi depozitul oraşului. Este timpul să ne amintim că am venit aici pentru a jefui şi să începem procesul de jaf.
Există un punct important, atunci când armata ajunge la depozit, în cazul în care această armată va fi atacată de inamic, opriţi procesul de jefuire a armatei. La sfârşitul bătăliei, pentru a se întoarce armata la jaf, daţi pe depozit şi vă apare un buton cu indicaţia "jefuieste" .
În cazul în care în aceeaşi celulă, există armate aliate, în caz de atac, armata va continua să jefuiasca, şi armatele aliate vor fi elaborate în luptă cu inamicul. Uneori există o eroare atunci când un jucător fură cu o armată mare şi, în aceeaşi celulă este un cercetaş al inamicului.
De obicei, cele mai bune unităţi de jaf, cu cea mai mare capacitate - sunt căruţele, dar la luptă - cavalerii. Nu atacaţi numai cu căruţele deoarece acestea vor fi distruse uşor, căruţele trebuie însoţite şi de altă armată.

De ce să construiesc ascunzătoarea, cu ce mă ajută?
În caz că intri în conflict cu vecinii şi nu numai, trebuie să te gândeşti să construieşti ascunzătoarea, aceasta îţi va ascunde o parte din resurse dacă eşti atacat şi jefuit. Ascunzătoarea la nivelul 20 îţi permite să ascunzi 3 850 de unităţi din fiecare resursă, situate în oraş. Reţineţi că ascunzătoarea nu funcţionează ca un depozit ci doar ascunde resursele de inamic. Cu cât mai mare nivelul său cu atât mai multe resurse poţi ascunde.

Crâşma
Crâşma- un loc unde poţi angaja eroi mai mulţi pentru armata ta. În crâşmă puteţi vedea compoziţia generală a armatei dvs şi de a evalua efectele acesteia (puterea de atac, numarul, durata de viaţă). De asemenea, în crâşmă au loc licitaţiile de a vinde sau a cumpara eroi sau armată în schimbul monezilor de aur. Aţi putea dorii să cumpăraţi un nou erou, şi să încercaţi să vindeţi un erou la licitaţie. Reţineţi că, dacă nimeni nu vă va cumpăra eroul, el se va întoarce la dvs deja ca fiind mort. Eroul de la licitaţie va fi lider, în cazul în care nu aveţi erou principal în castel. Dacă aveţi deja un erou lider în castel, eroul cumpărat de la licitaţie va costa 5 monede pe zi. În cazul armatei dacă nu vi o cumpără nimeni aceasta va muri şi nu veţi primi înapoi resursele.

Câtă armată pot să deţin, care este numărul maxim?
Puteţi deţine o armată cu un număr nelimitat de unităţi, dar în luptă nu există o restricţie privind numărul maxim de armate, în acelaşi timp implicate, unităţi de acelaşi tip. Acest lucru înseamnă că, în luptă, în acelaşi timp se poate să nu includă toate unităţile armatei (care, în general este logic, având în vedere construcţia efectivă a unor unităţi în rândurile armatei, într-o zonă limitată în care vin în faţa cele situate pe prima linie, urmate de o mulţime de alte unităţi, dacă prima linie cade atunci, în locul lor vine următoarea).
Acum, o parte din faptul că linia din faţă este întotdeauna considerată scutul armatei, în funcţie de condiţiile şi de locul lor în formaţie şi în armatele străine. Deci, este mai bine a combina forţele pentru cele mai bune rezultate. Astfel, are sens a combina diferite tipuri de unităţi în aceeaşi armată participantă în luptă, armata se poate împarţii în unităţi mai mici. Dar atunci există o problemă a eroilor care trebuie să se asigure că unitaţiile profită de toate bonusurile.
Restricţia se aplică numai la numărul de unităţi de un singur tip, cauzând pagube. De exemplu, acoperirea (în primul rând al formaţiunii) pot fi plasaţi cel puţin 5000 de spadasini, ei vor acoperi în mod regulat şi vor murii "mănunchiuri" (serii), dar pagubele dintre ei vor provoca o luptă simultană împotriva unei armate inamice, numai în primul rând. Pentru a avea o Strategie Total înţelepta trebuie să decizi cum să formezi armatele si să le adaptezi la diferite situaţii în lupta împotriva unui adversar singur sau împotriva mai multora, dat fiind faptul că armatele combinate, care conţin multe unităţi de un singur tip, va avea un bonus de la conducătorii şi bonusurile împotriva armatelor inamice mai multe, dar va provoca, de asemenea, pagube, mai puţine pentru o armată unică.

Cum construiesc mijloace de transport sau cum îmi pot folosi trupele ca mijloace de transport?
Construieşte căruţe în atelier sau în setările din joc activeaza obţiunea "Foloseşte trupele ca mijloace de transport", apoi vor fi utilizate pentru transportul de marfă unităţile militare din armată(nu este foarte eficace, dar ar putea fi necesar).

Vreau să cuceresc un alt oraş ... Biblioteca
Pentru a mări numărul de oraşe pe care le poţi controla, eroul are nevoie de cunoştinţe şi pentru aceasta trebuie să stochezi resurse în bibliotecă. Prin urmare, pentru a fi capabil să cucerească un oraş nou şi posibilitatea de a gestiona aceasta.
Foarte important atunci când introduci resurse în bibliotecă este să introduci doar atâtea câte îţi sunt recomandate acolo jos:

Cantitatea minimă recomandată : 2605 resurse (pentru a te instrui cu 1%). (de exemplu)

Cel mai eficient (fără pierderi inutile de resurse), măreşte biblioteca la nivelul 10. Pune resurse în bibliotecă, după ce a crescut numărul de oraşe posibile, pe care le puteţi controla, de la 1 la 2 şi aşa mai departe.






Ce se întâmplă dacă voi demola biblioteca, voi pierde oraşul nou cucerit?
Dacă demolezi biblioteca nu vei pierde oraşul sau punctele de erudiţie, deci poţi să o demolezi şi să o construieşti în alt loc fără nici o problemă.

Am introdus în bibliotecă resursele, dar cum cuceresc un oraş?
Odată ce ai terminat de introdus resusele în bibliotecă, ai trecut nivelul de erudiţie îţi mai rămâne un singur lucru, să cucereşti un oras. Cum facem asta, urmează următorii paşi şi totul va fi foarte simplu:
1. Priveşte harta şi localizeaza satul dorit, dacă este al unui jucător activ trebuie să îi declari razboi sau dacă este părăsit, noComander nu trebuie să îi declari război.
2. Ataci acel sat cu toată armata, eroul trebuie să fie neapărat.
3. Ajungi în sat, omori armata inamică ce se află în acel sat, dacă are.
4. Îţi trimiţi toată armata pe castel.
5. Când armata se află pe castel separi eroul de restul armatei, deoarece dacă eroul se află în compoziţia armatei, aceasta nu va reacţiona asupra atacurilor armatei inamice şi va fi distrusă fără a provoca nici o paguba inamicului.
6. Înconjori eroul cu armata pentru a nu putea fi ucis
7. Comanzi eroului să cucerească orasul
8. În 24 de ore dacă nu apar unele neplaceri orasul va fi cucerit

Este posibil să schimb locul clădirilor în oraş?
Poţi schimba locul în care se află clădirile în oraş în două moduri: 1. Poţi să le demolezi după care să le construieşti iarăş în locul dorit. Pierzi multe resurse şi timp deaceea ar fi bine să te gandeşti de la început unde vrei să amplasezi clădirea. 2. Dacă ai spaţiu liber ai posibilitatea de a le muta acolo în schimbul aurului, astfel clădirile nu vor pierde nici un nivel şi le poţi aşeza unde doreşti. Această metodă este mai eficace dar mai costisitoare la buzunar.

Cum pun alt nume la oraşul cucerit?

Selectaţi oraşul cucerit, faceţi click pe banda cu numele oraşului şi redenumiţil după preferinţele dumneavoastra.

Cu ce ajută Obeliscul Gloriei? Şi cum se obţin mercenarii?
Dacă aţi dezvoltat deja încredere şi credeţi că vă puteţi proteja, nu numai în sine de vecinii dvs. atunci este timpul pentru a construi obeliscul. În primul rând, obeliscul vă aduce oraşului faimă şi glorie. În obelisc se pot obţine şi punctele de mercenar, cu care poţi instruii mercenari. Cu cât mai ridicat nivelul obeliscului cu atât mai mulţi mercenari veţi putea angaja.
În al doilea rând, obeliscul vă permite să deveniţi un stăpân şi să controlaţi un vasal pentru a obţine numărul maxim de puncte de mercenar, totul depinde de nivelul obeliscului vasalului dumneavoastră. Pentru a putea să vă faceţi un vasal trebuie să introduceţi resurse în obelisc până la 100% sau puteţi cumpăra un punct de vasalitate cu 500 aur.
După ce gasiţi un jucător care credeţi că var putea fi vasal apăsaţi butonul de la profilul acestuia "Fa-i o ofertă de nerefuzat pt a fi vasalul dumneavoastră" ... Apoi, precizează condiţiile cu care sunteţi dispus să încheiaţi tratatul. Acest lucru poate fi un tribut adus sub formă de aur, resurse sau puncte de mercenari. Setează timp pentru aţi răspunde (în zile), aveţi posibilitatea să scrieţi în continuare ceva pe cont propriu, de exemplu, "dacă nu devii vasalul meu, o să devi cea mai frumoasă fermă din zona...", şi trimiteţi scrisoarea dumneavoastră destinatarului, care la rândul său poate fi de acord cu termenii dvs. (veţi primi un mesaj automat de confirmare, pentru a vedea cum el plăteşte taxele trebuie să intraţi în căsuţa statistici -> Vasali) sau mesajele pot fi ignorate (nu vă apare nimic), sau poate refuza, şi în acest caz vei primi un mesaj automat de refuz ...
Poţi trimite în oraşul vasalului tău spioni(vânători de munte, cercetaşi, etc.) care să te ajute să vezi dacă vasalul tău este atacat.


Ce se întâmplă dacă sunt atacat?Inamicii îmi pot distruge clădirile, sau doar zidurile şi poarta? Pot inamicii să îmi găsească ascunzătoarea? Îmi pot cucerii oraşul? Pot crea trupe în timpul atacului?

Dacă eşti atacat de un inamic cu care nu eşti în razboi acesta îţi poate sparge doar zidurile şi porţile cu ajutorul berbecilor dar nu îţi va putea distruge clădirile sau să te cucerească, ascunzătoarea nu poate fi găsita de nici un inamic deoarece lui nu îi apare în fereastra tactica. Dacă eşti atacat de un inamic cu care eşti în război acesta îţi poate distruge inafara zidurilor şi a porţilor de intrare şi clădirile, bineîţeles dacă are catapulte. Acesta te poate cuceri, procesul durează 24 de ore. În timpul atacului tu îţi poţi face trupe, dar au şanse minime de supravietuire dacă nu construieşti punctul de regrupare într-un loc departe de inamic.

Ce este eroul, şi cum te ajută?
Eroul - o unitate militară, care, în plus faţă de capacitatea de a lupta oferă bonusuri în funcţie de abilitatea sa tuturor soldaţilor din armata în compoziţia căreia se afla. În cazul în care armata în care se află eroul omoară alţi soldaţi inamici, eroul va câştiga experienţă. Dacă eroul a trecut nivelul, el va primi puncte pe care le puteţi atribuii abilităţilor sale pentru a le creşte şi a oferii un bonus mai mare armatei în care acesta se află. Aveţi grijă, daca eroul moare pe câmpul de luptă toată experienta de la nivelul său actual va fi pierduta. Pentru a nu pierde acestă experientă eroul trebuie să fie înviat în templu, în schimbul unei sume de aur. Eroul gratuit este ales în castel, acolo veţi putea urmări şi progresele făcute de acesta şi să îi creşteţi atributele dupa cum veţi dori. Cu toate acestea, jucătorii pot cumpăra eroi suplimentari, în crâşma oraşului, dar aceştia vor costa o taxă de întreţinere de 5 aur pe zi. Ţineţi cont de faptul că dacă eroul închiriat moare nu veţi primi înapoi aurul care l-aţi achitat pentru întretinerea sa. Prezenţa mai multor eroi într-o armată oferă acesteia un bonus mai mare. Experienţa obţinută de ei va fi împărţită la numărul de eroi. Numai cu ajutorul eroilor veţi putea cucerii oraşe noi, explora locaţii necunoscute şi doar ei vor primi experientă.

Am cumpărat un erou suplimentar din crâşmă, dacă acesta moare poate fi reînviat sau trebuie să cumpăr altul?
Da, dacă eroul tău suplimentar moare îl poţi reînvia fară a cumpara altul.

Cum se aplică bonusurile unui erou într-o armată?
Bonusurile diferite de la un erou sau mai mulţi vor acţiona asupra armatei, fiecare bonus va acţiona asupra armatei cu efectul său.
Bonusurile de la eroi vor acţiona într-o aşa numită formulă liniară. Foarte practic şi aproximativ, bonusul unei armate cu mai mulţi eroi care au aceleaşi competenţe (de exemplu arcaş) se aplică astfel, abilitatea primului erou oferă armatei un bunus de 100% , bonusul de la aceeaşi abilitate al celui de-al doilea erou, oferă armatei un bonus de doar 50% din efectul său, iar cel de al treilea erou cu aceeaşi abilitate, oferă armatei un bonus de doar 25%, în continuare dacă există şi alţi eroi în aceeaşi armată, având aceeaşi abilitate nu oferă armatei nici un bonus.

Ce abilităţi are eroul şi cu ce ajută?
Abilităţile unui erou se aplică automat armatei, în care acesta se află.
În total există trei niveluri de abilităţi ale unui erou (începător, expert, maestru), ele se aplică astfel: 10% pentru începator, 25% pentru expert, 45% pentru maestru. Aceste nivele au nevoie de punctele de experienţă obţinute de erou. Pentru stagiul de începator are nevoie de 1 punct, pentru expert 2 puncte şi în final pentru maestru 3 puncte. Deci dacă vrem să avem un erou maestru într-o anumită abilitate acesta trebuie să fie la nivelul 6.

Ştiinţa - sporeşte ritmul de acumulare a experienţei de către erou.
Conducere - creşte numărul de soldaţi (de acelaşi fel), din cadrul unei armate care pot lovi simultan
Apărător - creşte capacitatea de apărare (puterea defensivă), a unei armate
Loginstică - sporeşte viteza de deplasare a trupelor prin vale
Orientare - sporeşte viteza de deplasare a trupelor prin oraş
Recunoaştere - creşte raza vizuală a unei armate condusă de erou
Arcaş - creşte puterea de atac a trupelor care luptă de la distantă
Luptător - creşte puterea de atac a infanteriei
Cavalerie - creşte puterea de atac a trupelor călare
Balistică - creşte puterea de atac a maşinilor de luptă
Healing - creşte puterea de refacere a trupelor pe câmpul de luptă (unele trupe care au murit reînvie)

De ce să construiesc punctul de regrupare? Cum pot să ajung în oraşul meu, în cazul în care nu am construite porţi?
Puncul de regrupare este utilizat pentru a aduna în aceeaşi celulă mai multe unitaţi construite în diferite clădiri ale oraşului. Acest lucru este convenabil, deoarece aduna toate unitaţile militare în acelaşi punct, pentru ca acestea să nu fie răspândite prin toată harta tactica a oraşului.
Puncul de regrupare - la punctul de regrupare se adună trupele venite dintr-o campanie militară. Acest lucru este avantajos din punct de vedere tactic, deoarece adună mai multe armate dintr-un sat într-o singură armată, astfel făcând-o mai puternică. În cazul în care în oraşul dvs nu este construit un punct de regrupare, unităţile dvs. vor ajunge dintr-o campanie în oraş prin poarta de la marginea hărţii tactice. Acest lucru poate fi inconvenabilt în cazul în care oraşul este înconjurat de ziduri, deoarece daca în armată se află şi unitaţi de cavalerie sau maşini de luptă acestea nu vor putea intra în oraş, desigur dacă nu aveţi o poartă construită în acel loc. De asemenea, este şi periculos în cazul în care inamicul intra în oraş ele vor fi prinse corp la corp în lupta cu el.

Ce este formaţia militară ,cum mă ajută, şi unde o pot edita ?
Intri în fereastra profil, la formaţia de luptă.
Există un ecran cu pictograme pentru unităţi şi 4 rânduri. Rândul de sus - prima linie care funcţionează ca un scut pentru trupele aflate în următoarele rânduri. Ultima linie cade ultima pe câmpul de luptă, este recomandat ca în ea să se afle eroul, cercetaşii şi vânătorii de munte, în cazul în care aceştia sunt puşi în prima linie şi mor la începul luptei, armata ta va fi oarbă şi nu va putea vedea inamicul dacă acesta se află la 3 sau mai multe pătrăţele.
Creaţi formaţia ideala după care apăsaţi "Înregistrare". Apoi, puteţi alege numele pentru această formaţie ca să o puteţi deosebii de celelalte.

Formaţiuni de luptă
Jucătorii cu experienţă sunt reticenţi în a descoperi secretele armatelor lor, şi mulţi au adesea întrebări despre cum să formeze armata, pentru a fi mai puternică? Exemplul unor armate proprii, şi să încerce să ridice vălul de "ideal", în opinia mea, armatele.
Trebuie specificat că nu există armata ideala. Ştiind componenţa armatelor inamice pot ridica valoarea armatei sale, ceea ce ar fi teribil pentru inamic şi invers, inamicul va fi capabil să găsească "cheia" pentru armata ta.
Eroii o altă notă importantă- este vorba despre aproape "idealul" pentru armatele jucătorilor bine dezvoltaţi, cu mai multe sau mai puţine costuri rezonabile a resurselor şi aurului, cu suplimentarele "puncte de mercenari". Formaţia în care este aşezată armata joacă un rol foarte important în acest joc, mai jos vă voi prezenta urmatoarele tipuri de armată:

O garanţie importantă a victoriei - formarea grijulie, care să permită lupte prelungite în mod corespunzător, clasificarea unităţilor, care acoperă cele mai mari si
vulnerabile pagube.
a) Formarea iniţială, în primul rând acoperire de mercenari.















Formarea b) în caz de lupte prelungite, în cazul în care primul număr de mercenari practic este distrus în prima linie stabiliţi călăreţii şi înşişi mercenari, dacă mai ai câtiva, am elimina o serie de 3 :















c) formarea de final, când toată linia 1 este ruptă , cavalerii sunt deja în prima serie, care acoperă arcaşii şi eroii:















Este important de remarcat faptul că al doilea număr, în toate formaţiunile este gol. Este făcut special pentru a reduce pierderile provenite de la arcaşii, o porţiune mică de săgeţi, care ajunge până în linia 2. Prin urmare, cei care sunt în seria 2 riscă să fie pierduţi fără sens, nu au intrat în luptă. Cu toate acestea, dacă pierzi toată linia 1, şi seria de formare nu se schimbă , ai pericolul, de a obţine în rândul arcaşilor pierderi grele şi a altor unităţi slabe în al treilea rând, în astfel de formaţiuni.

I Armata. Armata shok.
Componenţa ceva de genul:









- 3 Eroi(numărul optim pentru un bonus maxim), Abilitaţi:
3х maestru în cavalerie, 3x mastru în orientare, 3x maestru în apărare, 3x maestru în conducere, 2x maestru în loginstică, 1x maestru în recunoaştere


Tactici principale

Armata este conceputa pentru a lupta corp la corp şi maximul de agresiune împotriva majoritatea tipurilor de armate, cu un număr predominant de arcasi.. Este de dorit să se aplice zonele de campie si în lipsa zidurilor, pe care se pot urca sau ascunde duşmanii.
Niveluri eroilor cu abilităţile mari pe orientare permite armatei sa ajunga foarte repede pe harta tactica la inamic. Nivelurile de aparare şi conducera mizeaza pierderile provocate de arcasi. Niveluri de creştere la cavalerie, luptator, stiinta pentru toate unităţile armatei. Reţineţi, bonus de cavalerie sunt, de asemenea, arcasii calare. Arcasi calare sunt folositi pentru a controla manual armata, dacă este necesar pentru a trage in cercetasul inamicului (pe atunci Ei trebuie să traga cand este vorba de un atac la distanţă), ei bine, dacă este necesar – termina punctul de regrupare. Maestru de informaţii necesare pentru evaluarea. Avantaje tactice în poziţia de lupta a inamicului.
Principala forţă izbitoare a armatei - cavaleri, unităţile rămase acoperite de cavaleri, atâta timp cât este posibil, şi acestea au un Demag foarte puternic, care primesc bonusuri de la liderii cu bonusuri in Cavalerie.
Aceastea nu sunt lente mergand pe jos. Acestea trebuie atunci cand vezi alti jucatori în depozitul"dvs., este important a ajunge rapid şi a ajunge inamicul, până când el va plecat de la oraşul dvs cu sau fara armata .
Aceasta armata este foarte buna împotriva armatelor altor jucători, dar nu este potrivit pentru acţiuni independente în locaţii de căutarea împotriva RCP.. Nr de acoperire pentru arcasi va provoca foarte grele pierderi inamicului
.

II. Armata. Mid-universal de la distanţă.

Componenţa ceva de genul:









3 abilitati erou:
3x mastru orientare, 3x mastru aparator, 2x mastru Loginstica, 1x maetru recunoastere, 1х mastru Cavalerie, 1x mastru Arcas, 1x mastru lupator

Tactici principale.
Armate universale, concepute pentru lungă distanţă faţă de puterea medie a inamicului, să fie adecvata pentru locatii abandones mines(este de dorit să se adauge arcasi împotriva RCP). În mod ideal, se duce la o distanţă de 1 celulă la inamic şi-l bate strajerii imparatesti si tragatorii de elita. În armate, mai ales nu folosi arcasi, astfel încât în caz de lupte automate acestia trag la o distanţă de 3 celule de la inamic, ci mergi la o distanţă pentru a trage cu strajerii imparatesti.. Bună acoperire a tragatorilor de elita (în funcţie de disponibilitatea de eroi la abilităţi Maestru orientare) dă armata un standard decent de "supravieţuire".. În cazul unui progres duşman , există un mic grup de cavaleri. Dacă este necesar, armata este capabila să treaca peste pereţi, cavaleri şi calaretii în acest caz trebuie separati de armata deoarece acestia nu pot trece peste zid.
O tactică bună - la început de la o distanţă de 1,2 celule pentru a distruge acoperirea inamicului (cavaleri, etc), apoi se apropie şi resturile de cavaleri ai inamicului tau.
Potrivit pentru a acoperi şi sprijinul Armatei I, în cazurile grave de luptă cu inamicul.
Formaţiuni utilizând aceleaşi ca şi pentru I. Armata
În primul rând, a prezentat tragatori de elită, în măsura în care la moartea acestora, sunt pusi in actiune calaretii, apoi Cavalerii.


III. Armata. Baterie şi suport de la distanţă.
Compozitie ceva de genul:









3 abilitati Erou:
3х mastru arcas, 3x mastru balistica, 3x mastru aparator, 2x mastru Loginstica, 1x mastru recunoastere.

Tactici principale.
Armata este conceputa pentru a ataca de la distanţă primele două armate, precum şi de sparge zidurile sau acţiuni militare împotriva forţelor inamice mici. În cazul in care sparge zidurile, armata este împărţita - Pachet separat, până când se descompun zidurile, tragatorii de elita si arcasi să le acopere.

Formaţiuni.
Folosit formare (a). În cazul extrem, cu pierderi mari şi utilizarea retragerii formatiei suplimentare, în cazul primului rând de berbeci.
În combinaţie a celor trei armate devin foarte puternice, destul de universal şi o forta bine echilibrata, care, în teorie, chiar şi atunci când jucătorul este off-line, poate rezista bine inamicului in medie, pentru că acoperă toate combate la distanţă. 1 În cazul în care armata şoc nu poate ajunge la inamic, armata 2 a intrat în luptă la o distanta de arbalete (2 celule), Armata 3 - la o distanta de arcuri.
Împotriva armatei inamice, cu un număr mare de arcasi, dar acoperă slab, perfect Armata I.
În cazul în care adversarul este dominat de cavaleri in armată şi alte unităţi aproape de luptă, are sens să folosească armata la o distanţă de II şi III, păstrând în acelaşi timp armata I, care aşteaptă să fie introduse in lupta cu inamicul. Apoi am lăsat armata pentru a termina unităţile slab protejate.

O caracteristică foarte importantă a tuturor armatelor - utilizarea de mercenari în fruntea formaţiuni. Aceasta minimizează pierderea strajeri imparatesti. În cazul pierderilor tangibile de mercenar, acestia pot fi închiriati mult mai repede decât a reconstrui trupele regulate.
ar putea fi întrebări de ce nu se utiliza spadasinii, soldatii profesionisti sau sulitasii. Poate că aceste unităţi s-ar fi găsite în bună utilizare II, Armata, eu nu au, în principal din cauza optimizarea costurilor de populaţie, în toate orasele. Dintre cele 8 orase doar 2x-o baracă pentru construirea şi apoi pentru baracile de construcţie, arcasi. Prin urmare, ca o acoperă şi o pagubă bune sunt utilizate (după mercenarii) calareti, si le am reconstruit rapid in toate orasele (dacă este cazul).
despre arcasi vine vorba, foarte rar, şi, prin urmare, necesitatea de barăci practic a dispărut.


Ce se va întâmpla în cazul în care armata mea este implicată intr-o activiate si este atacata?
În cazul în care armata dvs este in procesul de cucerire al unui oras sau de spargere a zidurilor, acesta nu va răspunde la atacurile inamice, isi va continua activitatea in care este implicata, până dupa ce isi termina activitate sau este complet distrusa. Este necesar ppentru a proteja aceasta armata sa se afle inca o armata in acelasi patratel. În cazul în care o armata este la jefuit şi in acelasi patratel se mai afla o armata cat de mica, armata ta în caz de atacuri inamice va întrerupe activitatea de jaf si intra in lupta, dar la sfârşitul bătăliei, se intorc din nou să jefuiască (în cazul în care această armată il distruge pe inamic).

Cum trimit sprijin unui aliat?
Asiguraţi-vă că acel aliat este înregistrat în lista de aliaţi. Apoi, alegeţi un oraş al acelui aliat, si trimite armata, ca şi în atac, dar trebuie doar să apăsaţi butonul "Support".

Pot fi atacat de un aliat, daca ne intalnim amandoi itr-un oras? Daca te intalnesti intr-un oras cu un aliat armata acestuia nu te poate ataca, dar daca ai un pact de nagresiune armatele voastre vor lupta intre ele.

Am cucerit un oras nou, cum imi trimit armata in celalalt oras?
Click pe numele dumneavoastră în partea de sus a ecranului, este afisat profilul dvs., există o listă cu toate orasele care vă aparţine, de acolo selectati oraşul dorit, apăsaţi butonul "Lanseaza o campanie". Apoi, in interfata standard de atac / sprijin, selectaţi unităţile pe care doriti sa le trimiteti si apasati butonul "sprijin".

Cum închei o alianţă cu alţi jucători?

Propunerea de alianta, pact de neatacare, razboi sau oferta de vasalitate se pot trimite astfel: Dai click pe profilul acelui jucator, apoi iti aparte in partea dreapta sus urmatoarele optiuni, cele de mai sus. Dupa ce ai trimis oferta ta, la tratatul tau se poate raspunde cu urmatoarele variante: Daca jucatorul la care i-ai trimis va accepta vei primi un mesaj cum ca oferta ta a fost acceptata. Daca acest jucator ignora mesajul dvs nu veti primi nici un mesaj de refuz sau de acceptare a tratatului Daca acesta va refuza veţi primi o scrisoare de refuz. De asemenea acestor tratate se pot pune clauze sau sa scrie un mesaj jucatorului caruia il trimiti. Excepţii: la serverele PVP -daca declari razboi unui jucator acesta va intra automat in razboi cu tine, nu necesita comfirmare jucatorului. În timpul armistiţiu nu poate declara un alt război sau o alianţă, va trebui să aşteptaţi până la sfârşitul armistiţiului (1 saptamana).

La ce folosesc zidurile?

Zidurile blocheaza trecere, cavaleriei si a masinilor de lupta inamice sau aliate aflate in orasul dvs. Reţineţi că zidurile pot fi trecute de catre infanterie, aceste unitati pot sari zidul dar dureza destul de mult pana ce trec de acesta. Acest lucru înseamnă că inamicul poate intra in orasul dvs cu o armata alcatuita doar din trupe pedestre, dar veti avea un bonus fata de inamic deoarece in lupta, dvs puteti folosi si unitati de cavalerie care joaca un rol foarte important intr-o lupta. Există bonusuri pentru unitatile care se afla pe zid. La nivelul 1 al zidului trupele aflate pe el primesc un bonus de 5% la durata de viaţă, la nivelul 2 primesc un bonus de 15% la durata de viata, la nivelul 3 aceste vor avea un bonus de 30% la durata de viata. Bonusurile se aplica tuturor unitatile care se afla pe zid, şi nu doar proprietarului oraşului ci si inamicului. Inamicul poate distruge zidul cu ajutorul berbecilor. Aveţi posibilitatea să reparaţi manual zidul, necesitand o suma de resurse, dar si trebuie sa fiti online in momentul luptei, dar puteti construii si echipe de reparatii care, în funcţie de nivel vor repara mai rapid zidul. Din motive tactice, zidul nu este bine sa fie pus chiar la intrare ci sa se lase doua patratele libere, unde sa se afle stanci. Apoi, dacă inamicul va intra in oras cu berbeci, sau armata el va trebuii sa treaca de stanci pana cand va ajunge la zid. Teoretic, în timp ce el va incerca sa sparga sau se treaca zidul va fi vulneranil la sageti (trupele aflate pe sanci au o durata de viata mai mica si vor putea fi doborate repede) ...


Ce rol are poarta?

Poarta este mul mai rezistenta decat zidul, functioneaza ca un zid pentru inamic, dar trupele aliate sau cele proprii ce se afla in oras pot trece de porti, ca si de un patratel liber si cu cavaleria si masinile de lupta

Raza vizuala şi raza de foc , unde vezi si unde tragi.
Cele mai multe unităţi sunt limitate la o rază vizuala de 1 patratel, dar cu toate acestea, pot sa atace inamicul la un interval de mai multe patratele, în cazul în care ei văd unităţile inamice.Pentru a face acest lucru, in compozitia armatei trebuie să se afle cercetasi, vanatori de munte sau un erou maestru in recunoastere.
Foarte des intalnita la multi jucatori, apare o greseala, ei atribuiesc atributele unui erou doar pentru unitatile de lupta si nu si la raza vizuala. Acest lucru creează o situaţie în care, armata ta este prinsa intr-un oras de o armata inamica care are eroul maestru in recunoastere si are in compozitia sa normanzi, aceasta iti va termina toata armata fara ca tu sa vezi unde este situata si fara sa ii provoci vreo paguba.
Puteţi pierde o armată mare, care nu răspuns la inami fiinca nu l-a avut in raza vizuala. Distanţa la care pot trage / vedea unităţile, în funcţie de aria lor vizuala sau de atac:













Cercurile colorate reprezinta raza vizuala si de foc a armatei. Verde - 1 patratel, Albastru - 2 patratele, Portocaliu - 3 patratele, Mov - 4 patratele.
Despre raza de foc a catapultelor - 5, nu este nimic scris deoarece acestea no pot trage intradevar la o raza mai mare de 4 patratele.

Dacă nu este clar, aici sunt exemple:
Strajer imparatesc (1 raza vizuala si 1 raza de foc) - vede pana in zona verde si trage pana la cercurile verde inchis
Talhar la drumul mare (1 raza vizuala si 1 raza de foc) - vede pana in zona verde si trage pana la cercurile verde inchis
Vanator de munte (3 raza vizuala si 2 raza de foc) - vedea pana in zona portocalie, si trage pana la cercurile verde-inchis si albastru-inchis
Tragator de elita (1 raza vizuala si 2 raza de foc) - vedea in zona verde deschis si poate tragere in cercurile verde-închis şi cercurile albastru-inchis.
Arcas (2 raza vizuala si 3 raza de foc) - vedea pana in zona albastra si trage pana la cercurile inchise verde, albastru si portocaliu.
Arcas calare (2 raza vizuala si 3 raza de foc) - vedea pana in zona albastra si trage pana la cercurile inchise verde, albastru si portocaliu.
Norman Archer (2 raza vizuala si raza de foc 4) - vedea pana in zona albastra si trage in cercurile inchise verde, albastru, portocaliu şi violet.
Eroul maestru in recunoastere (4 raza vizuala si 0 raza de actiune) - vede pana in zona de culoare roz, nu trage.

Cum unesc mai multe armate intr-una singura/cum separ o armata in mai multe armate?
Selectati fereastra tactica a orasului si duceti toate armatele in aceeasi celula dupa care selectati toate armatele, acolo jos la pagina apare un panou de controul unde selectati obtiunea "uneste armatele selectate" , dupa care va va aparea toate numele armatelor, dati click pe armata principala careia doriti sa se alature si celelalte armate si apasati butonul "uneste mai multe armate intr-o singura armata" si vei obtine o armata principala foarte puternica.
Pentru a separa o armata principala in mai multe armate deschideti fereastra tactica a orasului, selectati armata dupa care acolo jos la panoul de control apasati butonul "Separa trupele in doua armate", selectati numarul si unitatile care doriti sa treaca in noua armata, dati un nume armatei si apasati botonul "creeaza o armata"

Moartea prin inanatie a armatei?
Acesta este un caz excepţional, apare în cazul în care oraşul nu are suficientă hrană pentru a intretine unitatile militare. De exemplu, acest lucru se poate întâmpla dacă aţi construit o armata, iar apoi ati demolat una sau mai multe ferme, care conţinea 360 de oameni. Ca rezultat, vei fi in minus cu -360la populatie, şi acum o parte din armata instruita in respectivul oras vor muri de foame (trupe in numar de cata populatie este in minus), în timp ce populaţia va fi negativa. De asemenea, o astfel de situaţie poate aparea si daca pierzi un oras, armata care a fost instruita in orasul pierdut va fi restribuita celorlalte orase.

Mi-au disparut cateva trupe din orasul meu, pleaca undeva, unde?
Nu te speria, unitatile tale se vor intoarce dar ele au plecat daca ai activata obtiunea "trupele ca unitati de transport". Probabil ai avut introdusa o oferta in targ si cineva ti-a acceptat-o, nu ai avut suficiente carute si au plecat si trupele cu resursele. Dupa ce tranzactia comerciala se va finaliza acestea se vor intoarce.

Am observat armte inamice formate din talhari la drumul mare si hoti la drumul mare la mine in oras, nu mi-a aparut ca sunt atacat, ce se intampla?
Acest NPC, hoti si talhari la drumul mare, sunt soldati condusi de marauder (jucator controlat de joc) si vin deobicei in numar mic. Acestia ataca toti jucatorii, intra in orasul dvs. dar nu jefuiesc resurse din depozit sau seif. Poti si tu sa instruiesti astfel de trupe in castel, daca ai obeliscul construit si ai suficiente puncte de mercenar.

Este posibil să creez un "trib" in care pot invita toti prietenii mei?
Da, acum cu noile modificari de server se poate crea un ordin. Pentru ati face un ordin trebuie sa platest 1000 de aur, si apoi trebuie sa dai aur si pentru a marii numarul de locuri, cu cat mai multe locuri cu ata mai multi membri poti invita in ordin.
Membri unui ordin pot sa introduca si ei aur in visteria ordinului astfel marind bonusurile pe care acesta vi le ofera si a sporii numarul de membri.

Care este diferenta dintre peisaje? Cum pot schimba peisajul?
Puteţi construi structuri numai pe suprafete plane - câmpie sau deşert, exclude- minele din munţi sau paduri. Deci, în prezent, cladirile
construite pe nisip nu diferă de clădiri construite pe campie (În viitor, probabil cladirile construite pe nisip, ferme vor produce mai putina hrana pentru menţinerea armatei).
În ecranul tactic, munţii şi pădurile - încetinesc viteza de deplasare a armatei. Bonusuri din peisaj nu sunt inca active
Pentru a schimba peisajul, de exemplu, pentru a defrisa padurea, trebuie sa teraformezi peisajul, pentru acesta faceţi clic pe padure, spatiu neocupat clădiri selectati obtiunea "Peisaj" si alegeti suprafata care vreti sa ocupe acel loc.
Pentru a putea teraforma cu succes trebuie sa aveti castelul la nivelul 6 sau mai mult.

Cum vad orasele unui jucator?
Pe harta vaii poti viziona o multime de
jucători, pe care ii poti cauta dupa nume. Dupa ce cauti jucatorul, la profilul acestuia vei vedea toate orasele detinute de acesta, dar la unii jucatori poti sa nu vezi toate orasele. Ţineţi minte că unii jucători pot "ascunde" oraşele lor, folosind un serviciu plătit "Ascunde orasul" care costa o taxa pe zilnica de 50 de aur.
În acest caz, oraşele nu vor fi afişate în profilul jucatorului, până când a anulează "ceaţă" ce ii acopera orasul. Cu toate acestea, orasul ascuns poate fi calculat şi descoperita locatia sa, daca doriti sa il atacati.

Poate inamicul sa imi distruga orasul?
Dezvoltatorii de joc - nu permit posibilitatea de a distruge un oras in totalitate, acesta disparand de pe harta. Chiar dacă vă va distruge toate cladirilei, nu pot sa distruga castelul mai jos de nivelul 1.
Chiar dacă vă lasati de joc, orasul vostru nu va fi distrus ci va ramane sub comanda lu NPC.

Modul de vacanţă.
Modul de vacanta este util pentru jucatorii care nu pot fi o perioada de timp activi si nu se pot ocupa de orasele lor, acestia activeaza modul de vacanta avand garanţia că acestea nu vor fi atacate de alţi jucători. În timp ce se afla in vacanta nu poate fi atacat sau sa atace dar procesul de extracţie si colectare, a resurselor va continua.
De asemenea, dacă înainte de a activa modul de vacanta daca exista un inamic in orasul tau - ei vor rămâne acolo şi vor putea sa continue lupta impotriva trupelor tale .Deci, înainte de a activa modul de vacanta asiguraţi-vă că nu există nici un inamic in orasul dumneavoastra, pentru a nu fi surprinsi cand se vor intoarce dinvacanta.

Reputatia
La inceput reputatia fiecarui jucator este 0.
Prin declararea unui razboi -50
Dizolvarea unei aliante -10
Dizolvarea unui pact de neatacare -5
Nici o acţiune nu ridică reputaţia, dar ea creste cu 1 pe zi (în cazul în care aceasta estemai mică decât zero)
Daca reputatia este prea scazuta, nu vor putea fi realizate urmatoarele actiuni:
-200 - Nu poti declara război
-150 - nu poti recruta vasali
Reputaţia poate fi ridicata in templu in schimbul resurselor sau al aurului.

Unitatile de armata
Dupa cum am observat armata are un rol foarte importand deaceea trebuie sa cunoastem unitatile din care este formata, sa vedem eficienta lor pentru a ne putea construii o armata ideala

Cazarma:
in cazarma se instruieste infanteria








-se misca incet -sunt trupe care lupta curp la corp (raza de actiune este 0) -au raza vizuala 1 -sunt foarte eficienti impotriva : hotilor de drumul mare, cavalerilor, arcasi calare, calareti -sunt foarte slabi impotriva : catapultelor si berbecilor -are demange-ul 4 -are nevoie de o cladire specifica – baraci nivelul 1 -durata de viata este 25 -capacitatea de transport este 8 -durata atacului 20

Spadasin: - unitate foarte buna pe post de scut in linia 1, nu necesita multe resurse si se misca destul de bine in lupta. Nu este elita trupelor instruite in cazarma dar este folositor si cand avansezi in joc nu numai la inceput.








-se misca bine -sunt trupe care lupta corp la corp (raza de actiune este 0) -au raza vizuala 1 -are demange-ul 5 -are nevoie de o cladire specifica – baraci nivelul 3 -durata de viata este 28 -capacitatea de transport este 14 -durata atacului 17

Arcas: - este foarte eficient de la distanta daca este insotit de vanatori de munte, cercetas sau erou cu abilitati de maestru in recunoastere. Are nevoie de un scut ca sa il protejeze in lupta. Are o raza de actiune mare si provoaca destule pagube de la distanta.







-se misca mai incet decat spadasinii -sunt trupe care lupta in bataia armei (raza de actiune este 3) -au raza vizuala 2 -are demange-ul 4 -are nevoie de o cladire specifica – baraci nivelul 4 -durata de viata este 25 -capacitatea de transport este 16 -durata atacului 10 -sunt foarte eficienti la distanta ,in schimb corp la corp sunt foarte foarte slabi

Soldat profesionist: - este elita trupelor pedestre ce se instruiesc in cazarma avand un atac mai mare decat spadasinul. Este ideal pe post de scut dar este si foarte bun in lupta corp la corp.








-se misca rapid
-sunt trupe care lupta corp la corp (raza de actiune este 0)
-au raza vizuala 1
-are demange-ul 8
-are nevoie de o cladire specifica – baraci nivelul 7
-durata de viata este 35
-capacitatea de transport este 20
-durata atacului 12


Tragator de elita: - numele spune totul. Sunt foarte buni la distanta, trag la doua patratele cu un atac mai mult decat dublu al arcasului, defectul lor este ca sun miopi dar insotiti de soldati cu raza vizuala mare sunt letali. Sunt ideali in lupta de la distanta dar trebuie protejati de un scut deoarece corp la corp sunt foarte slabi







-sunt elita trupelor instruite in baraci
-se misca foarte incet
-sunt trupe care lupta in bataia armei (raza de actiune este 2)
-au raza vizuala 1
-are demange-ul 10
-are nevoie de o cladire specifica – baraci nivelul 5
-durata de viata este 35
-capacitatea de transport este 16
-durata atacului 20
-sunt foarte eficienti la distanta ,in schimb corp la corp sunt foarte foarte slabi,


Vanator de munte: - au raza de actiune 2 si un atac egal cu cel al arcasilor. Au raza vizuala mare fapt care ii face foarte valorosi intr-o armata.









-se misca rapid
-sunt trupe care lupta in bataia armei (raza de actiune este 2)
-au raza vizuala 3
-are demange-ul 4
-are nevoie de o cladire specifica – baraci nivelul 8
-durata de viata este 15
-capacitatea de transport este 5
-durata atacului 25


Grajdurile: - in grajd se instruieste cavaleria

Cercetas: - este o unitate foarte slaba in lupta dar util daca face parete din componenta unei armate deoarece are raza vizuala mare. Sunt utili in misiuni de spionaj.








-se misca foarte rapid
-sunt trupe care lupta corp la corp (raza de actiune este 0)
-au raza vizuala 3
-are demange-ul 1
-are nevoie de o cladire specifica – grajduri 1
-durata de viata este 15
-capacitatea de transport este 12
-durata atacului 5


Calaret: - util pe post de scut dar si in lupta se comporta excelent, se misca rapid si are un atac destul de mare. Lupta corp la corp.










-se misca rapid -sunt trupe care lupta corp la corp (raza de actiune este 0) -au raza vizuala 1 -are demange-ul 15 -are nevoie de o cladire specifica – grajduri 4 -durata de viata este 75 -capacitatea de transport este 40 -durata atacului 12


Cavaler: - Cavalerul este cea mai puternica trupa, elita tuturor trupelor. Are un atac foarte mare durata de viata este buna, este foarte util in luptele corp la corp dar si pe post de scut.








-sunt elita tuturor trupelor dumneavoastra
-se misca rapid
-sunt trupe care lupta corp la corp (raza de actiune este 0)
-au raza vizuala 1
-are demange-ul 50
-are nevoie de o cladire specifica – grajduri 9
-durata de viata este 110
-capacitatea de transport este 56
-durata atacului 20
-sunt foarte eficienti corp la corp


Atelier: - in atelier se instruiesc masinile de lupta

Caruta: - este cel mai bun mijloc de transport a resurselor, are capacitatea de transport net superioara tuturor trupelor. In lupta este foarte slaba daca nu este insotita de alte trupe care sa o protejeze. Utila cand jefuiesti sau cand transpori resurse








-sunt folosite doar la transportul resurselor
-se misca foarte rapid
-sunt trupe care lupta corp la corp (raza de actiune este 0)
-au raza vizuala 1
-are demange-ul 1
-are nevoie de o cladire specifica – castel 1,atelier 1
-durata de viata este 10
-capacitatea de transport este 150
-durata atacului 100
-sunt foarte eficienti la transportul resurselor


Berbec: - este folosit pentru a sparge zidurile si portile de intrare. Este foarte slab daca nu este insotit de alte trupe, si poate fi distrus usor in lupta daca se afla singur








-sunt folosite pentru distrugerea zidurilor inamicului
-se misca foarte incet
-sunt trupe care lupta in bataia armei (raza de actiune este 1)
-au raza vizuala 1
-are demange-ul 1
-are nevoie de o cladire specifica –atelier 5
-durata de viata este 50
-capacitatea de transport este 32
-durata atacului 60


Catapulta: - este folosita doar pentru a distrge cladiri. Nu poti distruge cladiri daca nu esti in razboi cu jucatorul pe care il ataci.










-sunt folosite pentru distrugerea cladirilor dusmanului dumneavoastra
-se misca foarte incet
-sunt trupe care lupta in bataia armei (raza de actiune este 5)
-au raza vizuala 1
-are demange-ul 2
-are nevoie de o cladire specifica –atelier 10
-durata de viata este 75
-capacitatea de transport este 24
-durata atacului 120


Mercenarii: - mercenari pot fi instruiti in castel daca ai suficiente puncte de mercenar. Avantajul lor este ca se instruiesc instant, nu necesita timp de intruire.

Talharul la drumul mare: -trupa care are un atac mic, trage la 1 patratel distanta dar sunt ineficienti intr-o armata.










-se misca incet -sunt trupe care lupta in bataia armei (raza de actiune este 1) -au raza vizuala 2 -are demange-ul 4 -are nevoie de punce de mercenar (1 puncte /unitatea) -durata de viata este 15 -capacitatea de transport este 8 -durata atacului 20

Stajer imparatesc: - trupa care are un atac mare si este util in lupta de la distanta, defectul sau este ca aer o raza de actiune mica, 1 patratel. Ar fi bine sa fie protejat de un scut









-se misca foarte incet
-sunt trupe care lupta in bataia armei (raza de actiune este 1)
-au raza vizuala 1
-are demange-ul 32
-are nevoie de punce de mercenar (3 puncte /unitatea)
-durata de viata este 70
-capacitatea de transport este 12
-durata atacului 30


Arcas Norman: - are un atac bun si trage la 4 patratele distanta, nici o trupa nu are asa raza mare de actiune, el trage la potentialul sau maxim daca este insotit de un erou cu bonus maxim pe recunoastere








- se misca incet - sunt trupe care lupta in bataia armei (raza de actiune 4) - au raza vizuala 2
- are atacul 5 - are nevoie de puncte de mercenar (3 puncte/unitatea) - durata de viata 51 - durata atacului 15 - capacitatea de transport 16

Arcas calare: - este elita tuturor arcasilur avand un atac mare si o raza de actiune considerabila. In lupta trebuie sa fie protejat de un scut deoarece este foarte bun la distanta dar slab in lupta corp la corp








-sunt elita arcasilor
-se misca rapid
-sunt trupe care lupta in bataia armei (raza de actiune este 3)
-au raza vizuala 2
-are demange-ul 15
-are nevoie de puncte de mercenar (5 puncte/unitatea)
-durata de viata este 65
-capacitatea de transport este 35
-durata atacului 15
-sunt foarte eficienti la distanta ,in schimb corp la corp sunt foarte slabi,


Hot la drumul mare: - este dupa cavaler a doua unitate ca putere de atac, durata de viata este destul de mare si in principal sunt folositi drept scut.








-sunt foarte buni
-se misca rapid
-sunt trupe care lupta corp la corp (raza de actiune este 0)
-au raza vizuala 1
-are demange-ul 45
-are nevoie de punce de mercenar (6 puncte /unitatea)
-durata de viata este 82
-capacitatea de transport este 40
-durata atacului 20
-sunt foarte eficienti corp la corp


Istoria jocului (Grafica)
Dezvoltarea jocului a început in septembrie 2007, imagine din primul concept:












Închis pentru testarea alpha în martie 2008:















Deschiderea serverului beta a început in septembrie 2008 .
















Si acum dupa atatea testari, a rezultat intr-un final acesta :















Adventurehut
Adventurehut este un jucator controlat de joc, acesta detine armate pe care noi nu le putem instrui, cladiri pe care noi nu le avem. in aceasta tema va prezit locatiile adventurehut si ce se ciudatenii se afla acolo...
pentru inceput incepem cu:


barbarian seattlement












acesta este orasul...plin de paduri, dezavantaj pentru tine deoarece trupele tale se misca incet prin oras....acest oras este pazit de catre barbari,
unitati care se misca foarte rapid si au un demanag destul de bun...sunt trupe care lupta corp la corp... :





abandoned mines











in acest oras predomina stancile, peste care le treci foarte greu...acest oras fiind aparat de catre sclavii,
aceste unitati se misca ca si trupele normale...nu au un demanag foarte mare...orasul acesta este recomandat sa il ataci atunci cand vrei sa iti crestie eroul cu cateva nivele... :





monster cave












acest sat este pazit de catre ursi...trupe cu un demag foarte mare ce se misca foarte foarte rapid...









In plus mai sunt si blackrock castle si druid temple

3 comentarii:

  1. inca nu ne-ai prezentat mercenarii de la "obelisc" si cred ca ar fi utila si o rezentare a lor...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. INTRA PE CHATUL NOSTRU CARE ARE FUNCTII PENTRU WEBCAM SI SETARI VIDEO/AUDIO PENTRU O VIDEOCONFERINTA DE CALITATE SI DISTRACTIE DE SENZATIE !

    RăspundețiȘtergere
  3. INTRA PE CHATUL NOSTRU CARE ARE FUNCTII PENTRU WEBCAM SI SETARI VIDEO/AUDIO PENTRU O VIDEOCONFERINTA DE CALITATE SI DISTRACTIE DE SENZATIE !www.orasulascuns.ro

    RăspundețiȘtergere